Informatie over het patiëntenportaal
- Voor het aanvragen van herhaalmedicatie.
- Om, naast de mogelijkheid van contact via de assistente, een afspraken te maken bij dokter van Bosheide of dokter Geverink op daarvoor gereserveerde plekken in de agenda. Dit is niet bedoeld voor afspraken met een urgent of spoed karakter. Bel dan met de assistente om samen een passende tijd voor de afspraak te plannen.
- Om, via een e-consult, een medische vraag te stellen bij de artsen, de assistente of de praktijkondersteunster, mw. Schotpoort. Het is sinds kort ook mogelijk foto’s of bestanden mee te sturen. Door te communiceren via het portaal werken we in een beveiligde werkomgeving.
- Een deel van uw patienten dossier te bekijken. Dit is een nieuwe functie die actief is sinds juli 2020. De informatie die u kunt inzien is dan ook van af dit tijdstip. Wat u kunt zien zijn o.a. uitslagen en wat de praktijkmedewerker heeft opgeschreven als afspraak na een consult.
Account:
Omdat het gaat om vertrouwelijke informatie werken wij in een beveiligde werkomgeving. Het is daarom nodig dat u voor u gebruik kunt maken van het patiëntenportaal een account aanmaakt. Dit kunnen alleen mensen die als patiënt bij ons in de praktijk staan ingeschreven.
Na onze goedkeuring van uw aanvraag ontvangt u bericht dat u gebruik kunt maken van het portaal. Dit kan een werkdag duren, hou daar bij de aanvraag rekening mee. Het aanmaken van de account is een eenmalige actie. Als u in het bezit bent van een account logt u de keren daarna makkelijk en snel in.
Na aanmaken van het account kunt u op 2 manieren aan de slag. Als u via bovenstaande link inlogt vindt u meer informatie over de verschillende opties en kunt u een keuze maken, of alle 2 de opties gebruiken.
- Via de email: In verband met de beveiliging is het belangrijk dat u, bij het aanvragen van een recept, een e-consult of het maken van een afspraak, toegang heeft tot uw eigen e-mailaccount. Via het e-mailadres wat u bij uw accountgegevens heeft ingevuld ontvangt u namelijk direct na het inloggen en aanklikken van een van de services een sessie- code. Deze code moet u invullen om verder te kunnen.
- Via uw smartphone. U kunt een speciaal hiervoor ontwikkelde App downloaden via de app-store/ google-playstore.
Als er vragen of problemen zijn met het gebruik van het patiëntenportaal, kunt u contact opnemen met de praktijk. De assistente zal samen met u kijken naar een oplossing.